Wat is jouw (marketing) boodschap?

Wat vertel jij als je het over jouw bedrijf hebt? Vertel je dan welke producten of diensten je allemaal verkoopt en dat ze de beste zijn in z’n soort? Denk je dat een klant alleen dát wil horen?… Nee, zij willen een oplossing voor hun probleem. Maar vertel je ze dat ook?

“Ik ontwerp voor organisaties die beter zichtbaar willen zijn voor hun klanten een visuele uitstraling, waardoor zij meer in verbinding staan, hun klantbeleving vergroot wordt en kunnen groeien.”

Dat is wat ik vertel. Hoe ik tot de juiste boodschap kom voor mijn klanten? Door eerst heel goed te luisteren en te onderzoeken naar wat het DNA is van de organisatie. Zo heb ik onlangs een team samengesteld met verschillende expertises om een klant te helpen met het duiden van zijn boodschap. Want wat wil hij met zijn nieuwe website vertellen en wat wil hij bereiken? Welk concept zet je neer en hoe sluit de online marketing strategie hier op aan.

Ik ben grafisch ontwerper in een netwerk met kundige (freelance) marketeers, webbouwers, tekstschrijvers, fotografen en projectcoördinatoren. Met het team van experts formuleren wij samen de juiste boodschap; in beeld, tekst en websitestructuur.

Dus wil je samen kijken wat jij ECHT wil vertellen, wat jouw boodschap aan jouw klant is? Let’s meet!