Wees zichtbaar. Laat mensen voelen waar je voor staat

Jouw droom. Jouw ambitie. Het kan heel klein of juist groots zijn. Hoe dan ook, het moet gezien worden. Gevoeld worden. Alleen zo breng je een verandering teweeg. En maak je de toekomst mooier.  

Zonder een goed verhaal bereik je jouw doelgroep niet. Zonder een sterk merk maak je geen impact.  

Als grafisch vormgever help ik je zichtbaar te zijn, te bouwen aan een sterk merk. Het is een gezamenlijk proces waarbij jij een (nog) scherper beeld krijgt van jouw merkidentiteit, missie, visie en merkwaarden. 

 

Ontmoeten onze dromen elkaar?

Ik maak de toekomst graag mooier. Met mijn creativiteit en deskundigheid. Je kunt bij mij terecht voor al jouw visuele communicatie. Van het ontwikkelen van de huisstijl tot en met het maken van de bijbehorende media-uitingen, ik ontwerp het met veel plezier.

Bijvoorbeeld:
Logo´s | Huisstijlen | Huisstijlhandboeken | Infographics | Websites | Folders en brochures | Affiches | Bedrijfsmagazines | Jaarverslagen | Boeken | Verpakkingen | Labels | Gebouw- en autobelettering | Vlaggen ­| Beletteren van tentoonstellingsruimten | Uitnodigingen | Presentaties | Banieren | Bedrijfskleding | Relatiegeschenken | Video

Het gezamenlijke proces om te komen tot een huisstijl heeft in de praktijk als bijeffect gehad dat organisaties een nog scherper beeld hebben gekregen van wat ze werkelijk in de wereld wilden zetten (missie, visie, waarden).

In 3 stappen een sprekend grafisch ontwerp

Heb je de wens om samen de toekomst mooier te maken? Alle goede samenwerkingen beginnen met elkaar te leren kennen. Onder het genot van een kop koffie of thee en een goed gesprek bekijk ik graag samen met je wat jouw behoeften en wensen zijn en hoe ik jou van dienst kan zijn.

 

Is jouw afdeling marketing & communicatie op zoek naar een interim grafisch ontwerper? Laat het me weten. Ik kom graag met je in contact!

 

Voor losse opdrachten geldt dat ik je in 3 stappen help aan een grafisch ontwerp.

1
Intake

Een goed begin is het halve werk! Daarom duiken we tijdens ons intakegesprek direct in het DNA van jouw organisatie. Voordat je een huisstijl of een media-uiting laat ontwikkelen, is het namelijk essentieel om helder te krijgen wat de drijfveren van jouw organisatie zijn en aan wíe jullie wát willen uitdragen. Alle keuzes rondom het ontwerp sluit ik naadloos hierop aan. Zo werken we aan jouw zichtbaarheid. En bouwen we aan klantvertrouwen.

2
Het ontwerpproces

In deze fase ga ik aan de slag met het maken van een uniek en passend ontwerp. Tijdens het ontwerpproces stel ik telkens de volgende vraag aan mezelf: past wat ik aan het maken ben bij het DNA van de organisatie en in de communicatiestrategie? 

Uiteraard betrek ik je bij de voortgang. En in een feedbackronde verwerk ik jouw input. Het ontwerpproces is een hechte samenwerking, zodat tijdens de presentatie van het eindresultaat jij je herkent in het verhaal achter het beeld. 

3
Resultaat

Wat kun jij minimaal van een ontwerp van mijn hand verwachten? 

  • Een ontwerp op maat dat aansluit bij de missie en het DNA van jouw organisatie.
  • Een ontwerp dat voelbaar en zichtbaar is.
  • Een ontwerp dat onderscheidend is en herkenbaar is voor de doelgroep.
  • Een bijkomend resultaat is dat jij nog scherper in beeld krijgt wat je met jouw merk in de wereld wil zetten (jouw missie, visie en kernwaarden).

Nieuwsgierig!

Spreekt mijn werkwijze jou aan en wil je samen een kop koffie drinken? Laat je gegevens achter en ik laat zo snel mogelijk van mij horen! Heb er nu al zin in!